Stránka je pod vývinom, nepoužívať! Please don't use site!

Obchodné podmienky pre e-shop

Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť

práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane

a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej. Všetky

zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú

uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej

republiky. V prípade ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia

sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami

zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení,

zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom

znení, zákonom č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri

domovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V

prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne

vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami, zákonom

č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

1 Definícia

1.1 V týchto Obchodných podmienkach.

1.1.1 „E-shop“ znamená počítačový program - internetová aplikácia, ktorá

je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy

kremik.sk, ktorej hlavnou funkcionalitou je zobrazenie, výber a

objednanie tovaru Uživateľom;

1.1.2 „Spotrebiteľská zmluva“ je Kúpna zmluva, ak zmluvnými stranami

sú na jednej strane dodávateľ a na druhej strane spotrebiteľ;

1.1.3 „Predávajúci“ (dodávateľ) osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení

spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej

alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý

spotrebiteľovi ponúka alebo predáva výrobky alebo poskytuje služby

a taktiež podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných

podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobok;

1.1.4 „Spotrebiteľ“ (kupujúci) je osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo

používa služby pre osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej

domácnosti, a ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy

nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej

činnosti;

1.1.5 Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a

plnení kúpnej zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej

podnikateľskej činnosti;

1.1.6 Uzatvorenie kúpnej zmluvy - objednávka kupujúceho predstavuje

návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je

uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu

predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu, t.j. záväzným

potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto

momentu medzi predávajúcim a kupujúcim vznikajú vzájomné práva

a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito

obchodnými podmienkami. Obchodné podmienky sú

neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy;

1.1.7 „Nákupný košík" znamená časť E-shopu, ktorá je automaticky

generovaná aktiváciou príslušných funkcií Uživateľom v rámci jeho

konania v užívateľskom prostredí E-shopu, najmä pridaním alebo

odebraním Tovaru, resp. Služby/alebo zmenou množstva vybraného

Tovaru, resp. Služby;

1.1.8 „Občiansky zákonník“ znamená zákon číslo 40/1964 Zb., Občiansky

zákonník v platnom znení;

1.1.9 „Prevádzkovateľ“ znamená pán Miroslav Katrenčik-Kremik, IČO:

32023154, s miestom podnikania Lučatín 25 . Lučatín 97661;

1.1.10 „Prístupové údaje“ znamenajú unikátne prihlasovacie meno a k

nemu priradené heslo vložené Uživateľom do databázy E-shopu pri

Registrácii;

1.1.11 „Registrácia“ znamená elektronickú registráciu Užívateľa do

databázy E-shopu, a to vyplnením aspoň povinných registračných

údajov v užívateľskom rozhraní E-shopu a Prístupových údajov a ich

následným uložením do databázy E-shopu;

1.1.12 „Uživateľ“ znamená akúkoľvek právnickú alebo fyzickú osobu, ktorá

užíva E-shop;

1.1.13 „Uživateľský účet“ znamená časť E-shopu, ktorá je každému

jednému Užívateľovi zriadená Registráciou (t.j. je pre každého

Užívateľa unikátna) a sprístupnená po zadaní Prístupových údajov;

1.1.14 „Tovar“ znamená vec ponúkanú Prevádzkovateľom k predaju

Užívateľovi prostredníctvom E-shopu a ak je k Tovaru ponúkaná, tak

aj licencia k užívaniu tejto veci;

2 Proces uzatvorenia Zmluvy

2.1 Prevádzkovateľ prostredníctvom E-shopu ponúka Užívateľom

uzatvorenie Kúpnej zmluvy. Ponukou na uzatvorenie Kúpnej zmluvy

zo strany Prevádzkovateľa je zobrazenie tlačítka s označením

„objednavka s povinnosťov platby“ v užívateľskom rozhraní E-shopu.

2.2 Za bezvýhradné prijatie ponuky Prevádzkovateľa na uzatvorenie

Kúpnej zmluvy podľa odst. 2.1 týchto Obchodných podmienok zo

strany Užívateľa sa považuje kliknutie na dané tlačítko s označením

„objednavka s povinnosťov platby“.

2.3 Bezvýhradným prijatím ponuky podľa odst. 2.2 týchto Obchodných

podmienok je uzatvorená Kúpna zmluva.

2.4 Zmluva je uzatvorená momentom, kedy elektronická informácia o

kliknutí na tlačítko „objednavka s povinnosťov platby“ Užívateľom

dôjde prostredníctvom siete Internet na server, kde je nainštalovaný

E-shop.

2.5 Užívateľ sa zaväzuje do príslušných textových polí v užívateľskom

prostredí E-shopu vyplniť pravdivé a úplné údaje, najmä pravdivo

vyplniť svoju emailovou adresu, identifikačné údaje a prípadne

dodaciu adresu. Užívateľ berie na vedomie, že Prevádzkovateľ bude

ním zadané údaje dôvodne považovať za správne a úplné a nie je

povinný a ani oprávnený zadané údaje kontrolovať.

2.6 Prevádzkovateľ zašle Užívateľovi emailovou správu o uzatvorení

Kúpnej zmluvy, a to na emailovú adresu zadanú Užívateľom do

príslušného poľa v užívateľskom prostredí E-shopu.

3 Kúpna zmluva

3.1 Uzatvorením Kúpnej zmluvy sa stávajú účinné nasledujúce

ustanovenia:

3.1.1 Užívateľ kupuje od Prevádzkovateľa Tovar, ktorý si Užívateľ zvolil v

užívateľskom prostredí E-shopu vložením do Nákupného košíka, a to

v množstve, ktoré si Užívateľ zvolil a/alebo nastavil u daného Tovaru

v užívateľskom prostredí E-shopu a Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť

Prevádzkovateľovi za daný Tovar cenu, ktorá je uvedená pri takomto

Tovare v užívateľskom prostredí E-shopu.

3.1.2 Prevádzkovateľ má právo až do momentu odoslania Tovaru

Užívateľovi od Kúpnej zmluvy odstúpiť, a to z akéhokoľvek dôvodu

alebo bez uvedenia dôvodu. Za odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa

považuje aj právne konanie Prevádzkovateľa spočívajúce v oznámení

Užívateľovi, že ním objednaný Tovar nemožno dodať.

3.1.3 Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek požiadať Užívateľa o

dodatočné potvrdenie objednávky a do doby, než obdrží od

Užívateľa potvrdenie objednávky, je oprávnený pozdržať odoslanie

Tovaru Užívateľovi.

3.1.4 Spôsob zabalenia Tovaru určuje výhradne Prevádzkovateľ.

3.1.5 Užívateľ je povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi náklady spojené s

balením a doručením daného tovaru Užívateľovi a to vo výške

uvedenej u danej objednávky v užívateľskom prostredí E-shopu.

3.1.6 Užívateľ má právo zvoliť z možností zobrazených Užívateľovi v

užívateľskom prostredí E-shopu spôsob zaplatenia kúpnej ceny za

Tovar a prípadne ďalšie peňažné plnenia Prevádzkovateľovi.

3.1.7 Pokiaľ niektorý zo spôsobov platby obsahuje informácie o nákladoch

na prevedenie takejto platby, je Užívateľ povinný znášať náklady na

prevedenie tejto platby, ktoré sú uvedené pri danej platbe v

užívateľskom prostredí E-shopu.

3.1.8 V prípade bezhotovostnej platby bankovým prevodom je Užívateľ

povinný uviesť variabilný symbol určený Prevádzkovateľom.

3.1.9 V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť Užívateľa zaplatiť

kúpnu cenu splnená momentom pripísania príslušnej čiastky na

bankový účet určený Prevádzkovateľom.

3.1.10 Prevádzkovateľ má právo poskytnúť Užívateľovi zľavu z ceny Tovaru.

Zľavy z ceny Tovaru nemožno vzájomne kombinovať, pokiaľ nie je u

konkrétnej zľavy uvedené výslovne inak.

3.1.11 Súčasťou kúpnej ceny za Tovar nie sú žiadne platby, poplatky alebo

iné odmeny, ktoré musí Užívateľ vynaložiť na služby poskytnuté

tretím stranámi v súvislosti so zaplatením kúpnej ceny za Tovar; tieto

náklady sú výhradne nákladmi Užívateľa.

3.1.12 Prevádzkovateľ si vyhradzuje vlastnícke právo k Tovaru, ktorý je

predmetom Kúpnej Zmluvy až do úplného zaplatenia kúpnej ceny za

daný Tovar Užívateľom.

3.1.13 Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať Tovar Užívateľovi v v lehote

uvedenej u daného Tovaru v užívateľskom rozhraní E-shopu; pokiaľ

je predmetom Kúpnej zmluvy viac druhov Tovaru, ktoré sú

doručované súčasne, platí lehota najdlhšia.

3.1.14 Prevádzkovateľ zašle vždy Užívateľovi daňový doklad - faktúru v

písomnej podobe, a to spolu s Tovarom (t.j. pribalenú k Tovaru).

3.1.15 Ak je Prevádzkovateľom spoločne s Tovarom poskytnutý Užívateľovi

dar, je darovacia zmluva medzi Užívateľom a Prevádzkovateľom

uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu

od Kúpnej zmluvy, ruší sa daná darovacia zmluva bez ďalšieho od

počiatku spolu s kúpnou zmluvou a Užívateľ je povinný spolu so

zakúpeným tovarom Prevýdzkovateľovi vrátiť aj poskytnutý dar.

3.1.16 Prevádzkovateľ poskytuje Užívateľovi na zakúpený Tovar záruku, ak

je záručná doba uvedená pri danom Tovare v užívateľskom

prostredí E-shopu, a to po dobu uvedenej záručnej doby, pričom

takto uvedená záruka platí pre všetkých Užívateľov, ak nie je pri takej

záruke špeciálne uvedené, že sa týka len Užívateľov, ktorí sú

Spotrebitelia alebo Užívateľov, ktorí nie sú Spotrebitelia.

3.1.17 Práva z vadného plnenia je Užívateľ oprávnený uplatniť u

Prevádzkovateľa na adrese jeho sídla a/alebo prevádzky. Za moment

uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy Prevádzkovateľ

obdrží od Užívateľa reklamovaný Tovar.

3.1.18 Ak je v rámci užívateľského prostredia E-shopu pri danom Tovare

uvedené, že je použitý, kupuje Užívateľ Tovar v použitom stave,

vrátane uvedených vád tohto Tovaru.

3.1.19 Nebezpečenstvo straty, poškodenia a/alebo zničenia Tovaru, ktorý je

predmetom Kúpnej zmluvy prechádza na Užívateľa, ktorý je

Spotrebiteľom, momentom prevzatia daného tovaru Užívateľom.

3.1.20 Nebezpečenstvo straty, poškodenia a/alebo zničenia Tovaru, ktorý je

predmetom Zmluvy prechádza na Užívateľa, ktorý nie je

Spotrebiteľom, momentom prevziatia daného tovaru Užívateľom.

4 Užívateľský účet

4.1 Užívateľ má právo zriadiť si Registráciou Užívateľský účet.

4.2 Užívateľ má povinnosť zadať pred vstupom do Užívateľského účtu

Prístupové údaje.

4.3 Identifikačné údaje Uživateľa zadané pri Registrácii sa považujú za

údaje zadané pri objednávke každého Tovaru, ktorú Uživatele učiní

po prihlásení sa do svojho Užívateľského účtu.

4.4 Užívateľ nesmie poskytovať tretím osobám Prístupové údaje, ani

akýkoľvek iný prístup do Užívateľského účtu. Užívateľ je povinný

učiniť všetky primerané opatrenia k ich utajeniu. Užívateľ v plnom

rozsahu zodpovedá za neoprávnené užívanie týchto prístupových

údajov alebo Užívateľského účtu a za škodu takto spôsobenú

Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám. V prípade straty,

odcudzenia alebo iného narušenia práva užívania týchto hesiel je

Užívateľ povinný oznámiť túto skutočnosť bez zbytočného odkaldu

Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ v primeranej lehote poskytne

Užívateľovi nové prístupové údaje.

4.5 Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne meniť tieto Obchodné

podmienky; zmenu oznámi Užívateľovi prostredníctvom E-shopu

a/alebo emailovou správou na emailovou adresu Užívateľa zadanú

do databázy E-shopu. Uživateľ má právo zmeny Obchodných

podmienok odmietnuť v lehote 2 dní od prvého prihlásenia sa do

Užívateľského účtu po oznámení zmeny Obchodných podmienok (v

prípade doručovania prostredníctvom E-shopu) alebo od doručenia

danej emailovej správy do emailovej schránky Užívateľa (v prípade

doručovania emailovou správou) a záväzok z tohoto dôvodu

vypovedať vo výpovednej dobe 7 dní, o ktorej zmluvné strany

zhodne konštatujú, že je dostatočná k obstaraniu obdobných plnení

od iného dodávateľa.

5 Informácie pre Spotrebiteľa

5.1 Spotrebiteľ má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich

(14) dní od prevzatia Tovaru. V prípade, že predmetom Kúpnej

zmluvy je niekoľko druhou Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,

plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky Tovaru.

Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Prevádzkovateľovi (ako

predávajúcemu) odoslané v lehote uvedenej v tomto odstavci.

5.2 Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, je povinný oznámiť

písomne číslo svojho bankového účtu pre vrátenie kúpnej ceny za

Tovar, ktorá môže byť znížená ak sú na to splnené zákonné dôvody.

5.3 Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy ohľadne Tovaru, ktorý

vracia Prevádzkovateľovi poškodený a/alebo opotrebovaný, najmä

pokiaľ sú odstránené originálne označenia Tovaru (t.j. ceduľky,

nálepky a pod.), je Spotrebiteľ povinný Prevádzkovateľovi nahradiť

náklady na uvedenie Tovaru do pôvodného stavu.

5.4 V prípade odstúpenia Spotrebiteľa od Kúpnej zmluvy je

Prevádzkovateľ povinný vrátiť Spotrebiteľovi kúpnu cenu bez

zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bol

informovaný o rozhodnutí Spotrebiteľa odstúpiť od danej Kúpnej

zmluvy.

5.5 Pokiaľ Spotrebiteľ na základe Kúpnej zmluvy obdržal Tovar tvorený

hnuteľnými vecami, je povinný ho bez zbytočného odkladu,

najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy došlo k odstúpeniu od danej

Kúpnej zmluvy, zaslať späť Prevádzkovateľovi alebo ho odovzdať na

adrese prevádzky alebo sídla Prevádzkovateľa. Lehota sa považuje

za zachovanú aj pokiaľ budú hnuteľné veci odoslané

Prevádzkovateľovi najneskôr posledný deň vyššie uvedenej lehoty.

5.6 Spotrebiteľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za zníženie hodnoty

Tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než

ktorý je nutný k oboznámeniu sa s povahou a vlastnosťami daného

Tovaru, vrátane jeho funkčnosti.

5.7 Formulár pre odstúpenie od Kúpnej Zmluvy tvorí prílohu č. 1 týchto

Obchodných podmienok.

5.8 Prevádzkovateľ využívá možnosť mimosúdneho riešenia sťažností

spotrebiteľov. V prípade sťažnosti sa môžu Spotrebitelia bezplatne

obrátiť na príslušného pracovníka Prevádzkovateľa prostredníctvom

emailové adresy [email protected].

6 Reklamačný poriadok

6.1 Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že Tovar je pri prevzatí

bez vád. To neplatí ak je predmetom Kúpnej zmluvy tovar s vadami,

ktoré je Prevádzkovateľ, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na

všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť Spotrebiteľovi.

6.2 Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie

nového Tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady

neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom Kúpnej zmluvy Tovar s

vadami, ktoré Prevádzkovateľ, ak mu boli vady známe, alebo s

prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil

Spotrebiteľovi. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti Tovaru, môže

Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti tovaru; ak to nie je

možné, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.

6.3 Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má

Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný

Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre

väčší počet vád. V takomto prípade má Spotrebiteľ právo od Kúpnej

zmluvy odstúpiť.

6.4 Ak Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo

na dodanie nového Tovaru bez vád, ani na výmenu jeho súčasti

alebo na opravu Tovaru, môže požadovať primeranú zľavu z ceny

Tovaru. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru aj v

prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nový Tovar bez vád,

vymeniť jeho súčasť alebo Tovar opraviť, ako aj v prípade, že

Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by

zjednanie nápravy spôsobilo Spotrebiteľovi značné obtiaže.

6.5 Právo z vadného plnenia Spotrebiteľovi neprináleží, pokiaľ

Spotrebiteľ pred prevzatím Tovaru vedel, že Tovar má vadu, alebo

pokiaľ Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.

6.6 Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru sa nevzťahuje na

opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri Tovare

predávanom za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia

kúpna cena dohodnutá, pri použitom Tovare na vadu

zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar

mal pri prevzatí Spotrebiteľom, alebo ak to vyplýva z povahy Tovaru.

6.7 Ak je na Tovar poskytovaná záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť

zodpovednosť z vadného plnenia v záručnej dobe.

6.8 Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť

Spotrebiteľovi záručný list. Ak to povaha Tovaru umožňuje,

postačuje namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o

zakúpení Tovaru obsahujúci údaje, ktoré musí obsahovať záručný

list.

6.9 V prípade, že Spotrebiteľ využije svoje právo na odstránenie vád

Tovaru jeho opravou, pri Tovare, pri ktorom je pre účely záručných

opráv určený podnikateľ odlišný od Prevádzkovateľa, ktorého sídlo

alebo miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade

Prevádzkovateľa alebo v mieste pre Spotrebiteľa bližšom, uplatní

Spotrebiteľ právo na záručnú opravu u tohoto podnikateľa.

6.10 Reklamácia Tovaru, vrátane odstránenia vád daného Tovaru, musí

byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa

uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Spotrebiteľom

nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ

rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie Zmluvy.

6.11 Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že

Prevádzkovateľ neobdržal od Spotrebiteľa všetky podklady potrebné

pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané

podklady dodané.

6.12 Prevádzkovateľ alebo ním určený subjekt po riadnom vybavení

danej reklamácie vyzve Spotrebiteľa k prevzatiu opraveného Tovaru.

6.13 Nárok na uplatnenie práv z vád Tovaru zaniká v prípade neodbornej

montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky,

rovnako ako pri neodbornom zaobchádzaní s ním, t.j. najmä pri

používaní Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi

parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

7 Alternatívne riešenie sporov

7.1 Objednávateľ – Spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa

- predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na

[email protected] alebo [email protected] ak nie

je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho

reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu

neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať

návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu

alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona

391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické

osoby podľa § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. Návrh môže Spotrebiteľ

podať spôsobom určeným podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z.

8 Ochrana osobných údajov

8.1 Pri spracúvaní osobných údajov Prevádzkovateľ postupuje podľa

Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z

27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov

a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica

95/46/ES (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane

osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

8.2 Podrobné informácie o tom, ako zhromažďujeme, spracúvame a

chránime osobné údaje našich zákazníkov pri využívaní našich

služieb sú upravené v zásadách ochrany osobných údajov.

9 Cookies

Prevádzkovateľ týmto informuje Užívateľa, že spracováva súbory

cookies Užívateľa, vrátane trvalých súborov cookies a Užívateľ s

týmto vyslovuje svoj súhlas.

Súhlas podľa predchádzajúceho odstavca je udelený na dobu 12

mesiacov/mesiaca.

Prevádzkovateľ spracováva súbory cookies Užívateľa k personalizácií

obsahu a reklám, k využívaniu funkcií sociálnych médií a analýzy

návštevnosti. Prevádzkovateľ Informácie o tom, ako E-shop Užívateľ

používa, zdieľa so svojimi partnermi pôsobiacimi v oblasti sociálnych

médií, inzercie a analýz.

10 Užívanie E-shopu

10.1 Prevádzkovateľ týmto udeľuje Užívateľovi nevýhradnú licenciu k

užívaniu E-shopu spôsobom predvídaným týmito Obchodnými

podmienkami.

10.2 Prevádzkovateľ má právo zmeniť E-shop, teda jeho technické

riešenie a/alebo užívateľské rozhranie.

10.3 Prevádzkovateľ má právo obmedziť alebo prerušiť funkčnosť E-

shopu prípadne prístup k nemu na dobu nevyhnutnú z dôvodu

údržby alebo opravy E-shopu.

10.4 Užívateľ je povinný dodržovať pri užívaní E-shopu platné a účinné

právne predpisy Slovenskej republiky a Európskeho spoločenstva.

Akúkoľvek škodu, ktorá by porušením tejto povinnosti Užívateľa

Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám vznikla, je Užívateľ povinný

nahradiť v plnom rozsahu.

10.5 V prípade porušenia týchto Obchodných podmienok alebo Kúpnej

zmluvy alebo platných a účinných právnych predpisov má

Prevádzkovateľ právo zrušiť Užívateľský účet.

11 Prehlásenia Prevádzkovateľa

11.1 Prevádzkovateľ prehlasuje, že záznamy údajov v E-shope, ako

elektronickom systéme, sú spoľahlivé a sú vykonávané systematicky

a sú chránené proti zmenám.

11.2 Vplyvom technickej chyby v E-shope môže dôjsť k zobrazeniu kúpnej

ceny pri Tovare, ktorej výška nezodpovedá obvyklej cene za takýto

Tovar na trhu; v takomto prípade Prevádzkovateľ nemá povinnosť

dodať daný Tovar za zobrazenú kúpnu cenu, kontaktuje Užívateľa a

oznámi mu skutočnú kúpnu cenu daného Tovaru a Užívateľ má

právo sa rozhodnúť, či Tovar za skutočnú kúpnu cenu prijme a pokiaľ

sa tak nestane, ruší sa Kúpna zmluva od počiatku.

11.3 Užívateľ berie na vedomie, že fotografie pri Tovare v E-shope môžu

byť ilustrované, alebo môžu pôsobiť skresľujúcim dojmom v

dôsledku ich prevedenia do zobrazenia v technickom prostriedku

Užívateľa, preto je Užívateľ povinný sa vždy oboznámiť s celým

popisom daného Tovaru a v prípade nejasností kontaktovať

Prevádzkovateľa.

11.4 Kontaktné údaje Prevádzkovateľa pre komunikáciu s Užívateľom sú

uvedené v užívateľskom rozhraní E-shopu v sekcii kontakt.

12 Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

12.1 Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez udania

dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane

spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane

spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia

tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo

zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na

hmotnom nosiči, ak Predávajúci včas a riadne splnil informačné

povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji

na diaľku.

12.2 Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a

vyskúšať ho obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v

klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na

zistenie vád, vlastností a funkčnosti tovaru.

12.3 Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od

zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo

osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak

Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo

prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa

považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu

najneskôr v posledný deň lehoty.

12.4 Odstúpiť od zmluvy nie je možné pri tovare uzavretom v ochrannom

obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z

hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní

porušený.

12.5 V prípade, ak Kupujúci už prevzal objednaný tovar, je povinný ho

vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak Kupujúci

vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v

stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol Predávajúcim

odoslaný, berie na vedomie, že Predávajúci je oprávnený si takto

vzniknutú škodu, ktorú je Predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo

sumy, ktorá bola uhradená kupujúcim za objednaný tovar.

12.6 Kupujúci je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné

údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný

Tovar poukázaná zo strany predávajúceho.Predávajúci je povinný

bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia

oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby,

ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou.

Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu tieto platby pred tým,

ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie

tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar

vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

12.7 Ak Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy, zrušuje tá sa od počiatku,

ako aj každá doplnková zmluva súvisiaca s Kúpnou zmluvou, od

ktorej Kupujúci odstúpil. Od Kupujúceho nie je možné požadovať

žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej

zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3,

ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na

diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby

a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

12.8 Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu alebo

osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak

Predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil

povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri

predaji na diaľku.

12.9 Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v

dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec

zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti

Tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ak si

Predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve Spotrebiteľa

odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane

spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

12.10 V prípade, že Kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí Predávajúcemu

Tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa

Kupujúci uhradiť Predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila

hodnota Tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v

skutočnej výške a náklady, ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s

opravou Tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované

podľa cenníka pre (po)záručný servis Tovaru. Kupujúci je povinný v

zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných podmienok uhradiť

Predávajúcemu náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou

cenou Tovaru a hodnotou Tovaru v čase odstúpenia od Kúpnej

zmluvy.

12.11 V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji

na diaľku Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom

je:

predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek

spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného

osobitne pre jedného spotrebiteľa,

poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči,

ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a

spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením

tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru

od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý

takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu

predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a

zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.

13 Záverečné ustanovenia

13.1 Na vzťahy neupravené týmito Obchodnými a reklamačnými

podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho

zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o

zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole

vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a

doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení

neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane

spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

13.2 Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia.

13.3 Spotrebiteľ má možnosť obrátiť sa na orgán alternatívneho riešenia

spotrebiteľských sporov, ktorý je (i keď len nezáväzne) oprávnený

posudzovať prípadné spory medzi Spotrebiteľom ako zákazníkom E-

shopu a Prevádzkovateľom E-shopu.

13.4 Tieto obchodné a reklamačné podmienky nadobúdajú účinnosť voči

Kupujúcemu uzavretím Kúpnej zmluvy.

14 Rozhodné právo

14.1 Tieto Obchodné podmienky, ako aj Kúpna zmluva, sa riadia právnym

poriadkom Slovenskej republiky.

15 Účinnosť

15.1 Tieto Obchodné podmienky sú účinné odo dňa 8. mája 2024.